PolskiBlogKosmetyczny.pl

Komputerowa analiza skóry / Nowe technologie

ANALIZA SKÓRY LUMISCAN GEN. 3.0 – POZNAJ PIERWSZE W POLSCE NARZĘDZIE SPRZEDAŻOWE DLA TWOJEGO SALONU

Jeżeli czytasz ten artykuł, najprawdopodobniej zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż usług i produktów kosmetycznych w swoim salonie. Dziś dowiesz się nieco więcej na temat technologii, która szturmem zdobywa branżę beauty 2019 i mimo szerokiego zastosowania – właśnie w sprzedaży sprawdza się najlepiej. Poznaj lumiSCAN gen. 3.0., pierwsze w Polsce narzędzie diagnostyczne i sprzedażowe dla Kosmetologa.

Poznaj pierwsze w Polsce narzędzie sprzedażowe dla Twojego salonu.

analiza skóry lumiscan

CZYM JEST JEST LUMISCAN GEN. 3.0. JAK PRZEBIEGA BADANIE CERY?

lumiSCAN gen. 3.0. to analiza skóry. Tak przynajmniej sądzi większość właścicieli salonów kosmetycznych. Czy aby na pewno mają rację?

Urządzeń do „analizy skóry” jest na rynku wiele. Jednak różnią się one od siebie zastosowaną technologią, rodzajem analizy, ceną zakupu, metodyką zabiegu oraz przede wszystkim stopniem zaawansowania. Jedne mierzą podstawowe parametry skóry za pomocą specjalnego czujnika, inne są wyposażone w kamerę, która obrazuje problemy skórne w dużym przybliżeniu, jeszcze inne nakładają na twarz pacjenta specjalistyczne światła, dzięki którym możemy dostrzec zmiany niewidoczne dla ludzkiego oka.

lumiSCAN gen. 3.0. jest czymś więcej.
To innowacyjne urządzenie działa bowiem w oparciu o aż 4 technologie następujące po sobie:

1. najpierw skanuje twarz Klienta w trzech płaszczyznach (technologia VisionSCAN 3D®),
2. następnie wykorzystuje obrazowanie multispektralne (NL, SL, UV, PL),
3. mierzy podstawowe parametry skóry (technologia TouchSCAN®),
4. aby ostatecznie przeprowadzić komputerową analizę.

 

 

 

 

 

 

 

Komputerowa analiza generuje bardzo szczegółowe dane, które są niezbędne do zaplanowania rzetelnej terapii naprawczej. Pacjent ma możliwość przyjrzenia się swoim wynikom z bliska (na monitorze, w formie dokumentacji zdjęciowej) i na ich podstawie zdecydować, który problem chciałby zredukować w pierwszej kolejności.

W przeciwieństwie do tradycyjnej dermokonsultacji z wykorzystaniem lampo-lupy, kosmetolog obrazuje Klientowi na monitorze problemy cery naczyniowej, ukrytych zmarszczek, cieni pod oczami, przebarwień, rozszerzonych porów, porfiryn oraz plam pigmentacyjnych. Klienci podczas badania cery mogą dowiedzieć się jaki jest obiektywny wiek ich skóry, a także jaki jest poziom nawilżenia, aktualny rodzaj cery oraz jak powinna przebiegać prawidłowa pielęgnacja domowa w oparciu o szczegółowe wyniki komputerowej analizy.

Dzięki tak przeprowadzonej dermokonsultacji, kosmetolog może w sposób fotograficzny zobrazować Klientowi mankamenty jego skóry, zaś komputerowa analiza generuje szczegółowe dane o skórze Klienta – niezbędne do zaplanowania terapii naprawczej.

Dzięki dermokonsultacji z wykorzystaniem lumiSCAN gen. 3.0. Twoi kosmetolodzy już nigdy nie będą postrzegani jak osoby próbujące sprzedać zabiegi.

JAK LUMISCAN GEN. 3.0. WPŁYWA NA SPRZEDAŻ?

O funkcjach diagnostycznych lumiSCAN gen. 3.0. powiedziano już wiele. Zalety tej technologii prezentowano w największych polskich mediach (TVN Style, TVP, Kosmetologia Estetyczna, LNE), napisano o niej wiele artykułów, a samo urządzenie, mimo iż nowe na rynku, zostało wyróżnione wieloma branżowymi nagrodami (Innowacja Kongresu LNE, Złoty Laur Kosmetologii 2019, Inspiracja Roku magazynu Beauty Inspiration).

 

Jednak wyłącznie w tym artykule przeczytasz o równie ważnej funkcji sprzedażowej. Jak wiadomo sprzedaż to skutek, nie przyczyna. Aby wpłynąć na sprzedaż, lumiSCAN gen. 3.0. wykorzystuje funkcję skanowania twarzy oraz komputerowej analizy – dzięki czemu w niespotykany do tej pory sposób wizualizuje problemy i mankamenty skóry twarzy Klienta na monitorze. Tak przeprowadzona innowacyjna dermokonsultacja wywołuje u Klienta potrzebę szybkiej poprawy swojego wyglądu oraz w istotny sposób wpływa na podejmowanie decyzji zakupowej, która często nie kończy się na jednym zabiegu. Oto dlaczego:

TWOI KLIENCI SĄ WZROKOWCAMI
Zamiast opowiadać o ich problemach – pozwól im je zobaczyć. Im lepiej zwizualizujemy Klientom ich problemy skóry, tym chętniej zainwestują pieniądze w poprawę swojego wyglądu.

UZALEŻNIJ KLIENTÓW OD WIZYT W TWOIM SALONIE
lumiSCAN gen. 3.0. umożliwia tworzenie kartoteki Klientów, w której przechowywane są wyniki i zdjęcia ze wszystkich analiz. Od tego momentu Klient będzie mógł prześledzić historię postępów
terapii oraz zmianę swojego wyglądu wyłącznie w Twoim salonie.

ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ PAKIETÓW ORAZ TERAPII ŁĄCZONYCH
O ilu problemach skóry Twój kosmetolog rozmawia z Klientem podczas dermokonsultacji? Komputerowa analiza skóry lumiSCAN gen. 3.0. generuje obszerne wyniki badania, które zestawione są aż w ośmiu zakładkach szczegółowych obrazujących poziom zanieczyszczenia skóry, problem cieni pod oczami, ukrytych zmarszczek, przebarwień, cery naczyniowej, porów, trądziku i wielu innych.

Podczas dermokonsultacji z wykorzystaniem lumiSCAN gen. 3.0. Klient dowiaduje się o wielopłaszczyznowych problemach swojej skóry, których wcześniej nie dostrzegał. Ma to istotny wpływ na podejmowanie przez niego decyzji o zakupie zabiegów, często w formie pakietów oraz terapii łączonych.

POZOSTAŃ EKSPERTEM W OCZACH KLIENTA
Tradycyjna dermokonsultacja z wykorzystaniem lampo-lupy zawsze kończy się elementem sprzedaży. Podczas niej kosmetolog doradza zabiegi aparaturowe oraz produkty kosmetyczne do pielęgnacji domowej. Jednak czy Klienci lubią sprzedawców? A może bardziej cenią sobie ekspertów, którzy jedynie sugerują najlepsze dla nich rozwiązania? Dzięki dermokonsultacji z wykorzystaniem lumiSCAN gen. 3.0. Twoi kosmetolodzy już nigdy nie będą postrzegani jak osoby próbujące sprzedać zabiegi. Funkcję sprzedaży wykona za nich urządzenie. Technologia wizualizuje na monitorze wiele problemów skóry twarzy oraz sugeruje najlepsze rozwiązania pod kątek zabiegów i produktów kosmetycznych.

 

ZAOFERUJ KLIENTOM NOWĄ JAKOŚĆ DERMOKONSULTACJI
Komputerowa analiza skóry lumiSCAN gen. 3.0.:

  • tworzy kartotekę pacjentów z dokumentacją zdjęciową,
  • uwidacznia zmiany niewidoczne dla ludzkiego oka,
  • obrazuje problemy skóry twarzy pacjenta na monitorze,
  • umożliwia porównywanie zdjęć i analiz ze wszystkich wizyt,
  • generuje obszerne podsumowanie dermokonsultacji z zaleceniami,
  • sugeruje dobór produktów kosmetycznych do pielęgnacji domowej.

Technologia wizualizuje na monitorze wiele problemów skóry twarzy oraz sugeruje najlepsze rozwiązania pod kątek zabiegów i produktów kosmetycznych.

JAKIE KORZYŚCI NIESIE ZA SOBĄ WYKORZYSTANIE LUMISCAN GEN. 3.0. W TWOIM SALONIE?

  • Brak konkurencji. 99% salonów kosmetycznych w Polsce nie posiada w swojej ofercie komputerowej analizy skóry. Jeśli lubisz być o krok do przodu przed konkurencją – ta technologia jest stworzona właśnie dla Ciebie.
  • Innowacyjność. Technologia multispektralnej analizy skóry to przyszłość w dziedzinie dermokonsultacji. Już dziś możesz zostać prekursorem tej technologii w swoim mieście.
  • Lepsza diagnostyka. Wykorzystanie podczas dermokonsultacji lampo- lupy nie zawsze jest wystarczające. Kompleksowa analiza pozwala na bardziej precyzyjną ocenę, dzięki czemu kosmetolog może zaplanować rzetelną terapię naprawczą w oparciu o szczegółowe dane komputerowej analizy.
  • Większa sprzedaż. Funkcja obrazowania Klientowi wielopłaszczyznowych problemów jego skóry oraz funkcja „rekomendowanych produktów kosmetycznych” zdecydowanie wpływa na lepsze wyniki sprzedaży salonu.

PODSUMOWANIE

lumiSCAN gen. 3.0. nie jest jedynie urządzeniem do analizy skóry. To coś znacznie więcej. To pierwsze w Polsce wyspecjalizowane narzędzie diagnostyczne i sprzedażowe. Umiejętnie wykorzystane, bardzo poważnie wpłynie na sprzedaż zabiegów z wykorzystaniem aparatury oraz produktów kosmetycznych w Twoim salonie. Przekonało się o tym wielu kreatywnych przedsiębiorców. Może warto dołączyć do tego grona?

autor

Zostaw komentarz